مجله اینترنتی رث‌گرافیک

تازه‌ترین مطالب و نکات کاربردی درباره طراحی، چاپ و استفاده از سررسید، سالنامه و دفترچه‌های یادداشت را اینجا پیدا کنید.

چطور طراحی و تولید ست سازمانی (Gift Set) می‌تواند ارزش برند شما را چند برابر کند؟

چطور طراحی و تولید ست سازمانی (Gift Set) می‌تواند ارزش برند شما را چند برابر کند؟

در این مقاله بررسی می‌کنیم که چرا ست‌های سازمانی اهمیت دارند، چه ویژگی‌هایی آنها را به یک ابزار برندینگ قدرتمند تبدیل می‌کند، مناسب چه نوع شرکت‌هایی هستند، و چرا همکاری با یک تولیدکننده...
چرا داشتن یک دفتر برنامه‌ریزی ضروری است؟ راهنمای خرید پلنر + معرفی مدل‌های کاربردی رث‌گرافیک

چرا داشتن یک دفتر برنامه‌ریزی ضروری است؟ راهنمای خرید پلنر + معرفی مدل‌های کاربردی رث‌گرافیک

در سال‌های اخیر، دفترهای برنامه‌ریزی یا پلنرها تبدیل شده‌اند به یکی از محبوب‌ترین ابزارهای نظم‌دهی در زندگی شخصی و کاری.هرکسی که تجربه استفاده از پلنر را داشته باشد، می‌داند که این...
چطور بسته‌بندی لوکس می‌تواند ارزش هدایای سازمانی را چند برابر کند؟

چطور بسته‌بندی لوکس می‌تواند ارزش هدایای سازمانی را چند برابر کند؟

در بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ، بودجه قابل توجهی برای هدایای سازمانی، ست‌های مدیریتی و محصولات چاپی اختصاص داده می‌شود. اما نکته‌ای که اغلب نادیده گرفته می‌شود و در واقع بی...
تفاوت سررسید، دفتر یادداشت و پلنر در تبلیغات سازمانی

تفاوت سررسید، دفتر یادداشت و پلنر در تبلیغات سازمانی

سه هدیه تبلیغاتی محبوب (سررسید، دفتر یادداشت و پلنر) هرکدام کاربرد و مخاطب خاص خود را دارند و بسته به هویت برند می‌توانند بیشترین تأثیر را در ذهن مخاطب بگذارند. در رث‌گرافیک با طراحی اختصاصی و حرفه&zw...
راهنمای انتخاب سررسید شرکتی مناسب برای برند شما

راهنمای انتخاب سررسید شرکتی مناسب برای برند شما

چرا انتخاب سررسید شرکتی مهم است؟هر سال در ماه‌های پایانی تقویم، شرکت‌ها به‌دنبال راهی برای قدردانی از مشتریان و همکاران خود هستند. هدیه‌ای می‌خواهند که هم کاربردی باشد، هم ماندگار،...
چرا سررسید تبلیغاتی هنوز مؤثرترین ابزار بازاریابی است؟

چرا سررسید تبلیغاتی هنوز مؤثرترین ابزار بازاریابی است؟

در عصر دیجیتال هنوز سررسید تبلیغاتی یکی از ابزارهای قدرتمند بازاریابی است. در این مقاله از رث‌گرافیک بخوانید چرا این هدیه سنتی همچنان کارآمدترین انتخاب برندهاست.